Direktlänk till inlägg 27 juni 2015

Palma

Av Carl - 27 juni 2015 19:01

 

Här är jag första kvällen i Palma. Planet bar lite försenat och innan vi fått hyrbilen och hittat hotellet hade klockan hunnit bli rätt mycket. Det blev en sen middag och 3 minuter innan min mat kom blev jag riktigt tok hungrig och kastade min hatt i golvet och sa att hit skulle jag aldrig mer gå!!! Men bara efter några tuggor blev jag glad igen och tyckte att allt var bra igen.

 

Här tittar vi på utsikten San Agusti

 

Pappa tycker inte om när jag gör såhär! Jag tycker det är så kul att retas

 


Här är jag i Illetes. Vi åt lunch på en strandtrstaurang. Mallorca är en så vacker ö, rent och fint. Alla vi träffar är trevliga och hjäpsamma. I dag har vi gjort en lång utflykt med vår hyrbil. Vi började med Cala Major seda körde vi till Port d' Andratx och åt lunch. Vi åt pizza som var gjord på rågmjöl tror vi. Det var gott och smakade nyttigt. Efter lunchen körde vi en vacker bergsväg genom Estellencs, Banyalbufar och vidare tillbaka till Palma. Jag frågade tillslut om vi bilat genom hela världen. 

I morgon ska vi till stranden ett tag. 

Kram från Carl 

 
 
farmor

farmor

28 juni 2015 10:40

Ja,visst är det fint på Mallorca?Jag älskar den ön.
Jag har haft att par dåliga dagar så är lite skakis idag.
Skall vila nu.Kramar till er från Farmor.

http://carlisurin

Carl

28 juni 2015 10:57

Hoppas du mår bättre farmor! 💖

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Carl - 7 maj 2018 11:58

  Det är allt för sällan som jag skriver nu. Har helt kommit av mig men här kommer några bilder. Mormor och morfar har varit här och hälsar på. Veckan gick fort och var trevlig. Jag var hemma från skolan i två dagar och en dag var det helgdag och...

Av Carl - 26 mars 2018 10:00

  I fredags sov både Oliver och hans bror Elliot över hos mig. Elliot har länge velat sova hos mig men det är bara Oliver som gjort det tidigare. Vi blandade olika Fantasmaker och drack det till middag. Vi sprang runt och busade, spelade och stann...

Av Carl - 16 mars 2018 13:00

  Jag jobbar extra som trädgårdsmästare hemma på tomten. Det är slitigt jobb måste jag säga men  jag behöver lite fickpengar. Än så länge rensar jag mest ogräs. Kanske om ett tag ska jag börja klippa i buskarna. Man måste passa sig noga för våra s...

Av Carl - 2 mars 2018 17:30

  En dag på skolan firade vi friheten. Vi hade tränat innan som ni förstår. Det var en mycket vacker dag på många sätt. Att leva i frihet är inget alla tar för givet.    Vi, eller rättare sagt skolan hade köpt några duvor som vi släppte ut i ...

Av Carl - 19 februari 2018 12:00

  Chica, våran fina speciella vackra hund. Världens snällaste men hon har så dåligt självförtroende när vi är ute bland folk, bilar och andra hundar. Alla är farliga tills dom har bevisat för henne att dom inte är elaka. I parken finns en hundgård...

Presentation

Fråga mig

30 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< Juni 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards