Direktlänk till inlägg 21 april 2016

1:a pris! 🏆

Av Carl - 21 april 2016 14:00

   

 

Min pappas kompis fyllde år och bjöd hela golfgänget plus några andra på party på golfklubben. Innan festen spelade alla en golfrunda och tävlade om första pris. Pappa har haft jätte ont i ryggen och tänkte bara spela halva rundan, alltså gå av banan efter 9 hål. Men, det gick så bra så pappa bestämde sig för att fortsätta. Efter middagen skulle vinnaren presenteras, pappa visste att han låg riktigt bra till men han blev glatt översakad när hans namn ropades upp.

 

Spänningen var olidlig.. Tillslut meddelads att första pris gick till: Michael Douglas, nej förlåt Johan. Alla tyckte att pappa var så lik Michael Douglas när han för första gången visade sig i kostym

 

Hurra för pappa som kammade hem första pris!!!

 

Bilden är lite suddig men pappa har precis fått sitt pris. Gissa om jag var stolt!!

 

Det var kul att hänga med killarna ett tag. Middagen var god och alla var trevliga. Mammas kompis hade med sig sin dotter och det var två andra barn på festen så jag blev inte enda barnet. 

 

Till sist en bild från Palma. Nu är det vår här, sol och 19 grader! Perfekt väder för dom som inte gillar hettan i Thailand. Vi såg på nyheterna igår hur alla restauranger och barer på fina Surin beach har rivits ner. En stor grävmaskin jämnade allt med marken. Det ska bli en naturbeach, säger dom. I en av restauringerna bodde en hel familj, mamma , pappa, 2 barn, farmor mfl. Dom har bott där i över 30 år. Vi får se hur det blir framöver. Kanske byggs det upp nya restauranger eller så blir det tomt. 

Kram från Carl




 
 
farmor

farmor

22 april 2016 11:43

Stort GRATTIS,Johan till vinsten!Sitter här och är stolt över vilken snygg son jag har,välklippt och fin värre. Sköt om din rygg så den inte förvärras.Lite sjukgymnastik kanske vore bra.
En rygg behöver sträckas ut ibland med bra massage.Lycka till.
Ktamar till er alla från Farmor mamma svärmor.

http://carlisurin

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Carl - 7 maj 2018 11:58

  Det är allt för sällan som jag skriver nu. Har helt kommit av mig men här kommer några bilder. Mormor och morfar har varit här och hälsar på. Veckan gick fort och var trevlig. Jag var hemma från skolan i två dagar och en dag var det helgdag och...

Av Carl - 26 mars 2018 10:00

  I fredags sov både Oliver och hans bror Elliot över hos mig. Elliot har länge velat sova hos mig men det är bara Oliver som gjort det tidigare. Vi blandade olika Fantasmaker och drack det till middag. Vi sprang runt och busade, spelade och stann...

Av Carl - 16 mars 2018 13:00

  Jag jobbar extra som trädgårdsmästare hemma på tomten. Det är slitigt jobb måste jag säga men  jag behöver lite fickpengar. Än så länge rensar jag mest ogräs. Kanske om ett tag ska jag börja klippa i buskarna. Man måste passa sig noga för våra s...

Av Carl - 2 mars 2018 17:30

  En dag på skolan firade vi friheten. Vi hade tränat innan som ni förstår. Det var en mycket vacker dag på många sätt. Att leva i frihet är inget alla tar för givet.    Vi, eller rättare sagt skolan hade köpt några duvor som vi släppte ut i ...

Av Carl - 19 februari 2018 12:00

  Chica, våran fina speciella vackra hund. Världens snällaste men hon har så dåligt självförtroende när vi är ute bland folk, bilar och andra hundar. Alla är farliga tills dom har bevisat för henne att dom inte är elaka. I parken finns en hundgård...

Presentation

Fråga mig

30 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards