Direktlänk till inlägg 14 februari 2009

Alla hjärtans dag och mammas födelsedag!

Av Carl - 14 februari 2009 05:38

Hej och grattis på alla hjärtans dag!


I morse fick vi fika på säng, sång och presenter av pappa. Jag prasslade med papperet, sjöng och pratade allt vad jag orkade. Mamma fick en klänning och ett halsband. Det ska hon ha på sej i kväll när vi ska ut och äta. Vi ska till en restaurang som heter Nine floor och det är den bästa restaurangen som finns. Maten är enligt mamma och pappa oslagbar och tjejerna som jobbar där är urgulliga. Sist vi var där hade jag på mej kostymen som jag fick av mormor och morfar. Jag vet inte om jag kan ha samma ikväll? När Nueng bokade bord åt oss så kom tjejen som tog emot bokningen mycket väl ihåg mej. Men jag har bara en kostym så det får kanske bli samma.


Vilken rolig start på en bra dag! Nu ska jag och mamma gå till blomsteraffären och köpa 5st rosor till tjejerna som jobbar på hotellet. Dom är mina bästa vänner och i dag är det alla hjärtans dag så jag vill gärna uppvakta dom.

Köp en ros till någon som du tycker om du också! Man blir så glad för så lite!


Kram från Carl


 
 
Ingen bild

klt

14 februari 2009 19:26

Hej carl!
Vad skönt o tryggt att höra att ni har det bra på denna fin dag. Hjärtedag o din mamma Malins dag. Det hörs som det inte går ngn nöd..Du måste ge mamma en riktigt stor blöt pöss från mig och tjejerna. Du får pussa dem sen du ;) Hälaa pappa så mycket oxå. Jag längtar till ni kommer hem så vi får träffas och jag får lite tid med mamma. Glöm nu inte att hälsa mamma hurra fr mig!! Kram t er alla från "tant" Kajsa.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Carl - 7 maj 2018 11:58

  Det är allt för sällan som jag skriver nu. Har helt kommit av mig men här kommer några bilder. Mormor och morfar har varit här och hälsar på. Veckan gick fort och var trevlig. Jag var hemma från skolan i två dagar och en dag var det helgdag och...

Av Carl - 26 mars 2018 10:00

  I fredags sov både Oliver och hans bror Elliot över hos mig. Elliot har länge velat sova hos mig men det är bara Oliver som gjort det tidigare. Vi blandade olika Fantasmaker och drack det till middag. Vi sprang runt och busade, spelade och stann...

Av Carl - 16 mars 2018 13:00

  Jag jobbar extra som trädgårdsmästare hemma på tomten. Det är slitigt jobb måste jag säga men  jag behöver lite fickpengar. Än så länge rensar jag mest ogräs. Kanske om ett tag ska jag börja klippa i buskarna. Man måste passa sig noga för våra s...

Av Carl - 2 mars 2018 17:30

  En dag på skolan firade vi friheten. Vi hade tränat innan som ni förstår. Det var en mycket vacker dag på många sätt. Att leva i frihet är inget alla tar för givet.    Vi, eller rättare sagt skolan hade köpt några duvor som vi släppte ut i ...

Av Carl - 19 februari 2018 12:00

  Chica, våran fina speciella vackra hund. Världens snällaste men hon har så dåligt självförtroende när vi är ute bland folk, bilar och andra hundar. Alla är farliga tills dom har bevisat för henne att dom inte är elaka. I parken finns en hundgård...

Presentation

Fråga mig

30 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26 27
28
<<<
Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards