Direktlänk till inlägg 30 maj 2009

Nu vet jag vad min mamma smusslade med

Av Carl - 30 maj 2009 10:45

Aha, det var det mamma gjorde bakom min rygg igår när hon trodde att jag inte såg. Mamma köpte en tårta till mig med Nalle Phu på!! Pappa och mamma uppvaktade mig i morse med tårta, spelande födelsedags kort, en liten hund som skäller och en bok som låter som olika djur när man trycker på några knappar. Vi hann bara utanför dörren så blev jag uppvaktad av tjejerna i receptionen. Dom hade en jätte fin tårta till mig som det stod mitt namn på. Tjejerna sjöng och klappade händerna!

Vi har hunnit upp till bygget en sväng också. Det går framåt och allt såg bra ut. Nästa gång jag kommer hit så är kanske huset klart. Det ska bli

underbart med ett eget hus. Hotell i all ära men något eget är bäst.

Nu måste jag sätta fart och packa det sista. Pappa, även kallad "pack polisen" är efter mamma och mig med blåslampa för att vi inte ska ta med för mycket bagage. Nästa gång jag skriver är jag i Sverige!!! 

Kram Carl 

 
 
Ingen bild

MaIin L

30 maj 2009 15:16

Grattis!! Önskar fam Lundell

 
Ingen bild

Isabel

30 maj 2009 22:22

Grattis på födelsedagen Carl=D
Hoppas du fått en bra födelsedag och att du ätit mycket tårta. Nalle Phu-tårtan var jättefin.
Hälsningar Isabel, Urban och BrittMarie

 
Ingen bild

"tant" Leyla

31 maj 2009 20:57

Grattis på födelsedagen prinsen!!
Ses snart:) Clara o Olivia hälsar:)

 
farmor

farmor

1 juni 2009 11:56

Idag den 1juni kom jag äntligen in på bloggen och fick se hur uppvaktad du blev på din födelsedag.Det var minsann inte illa, önskar att jag varit med.När ni flyttat in i "sommarhuset" blir det kanske en fest till?Hej så länge.Farmor

http://carlisurin

 
janet65

janet65

2 juni 2009 16:46

Grattis i efterskott lilla Carl och hoppas din resa till Sverige går bra. Tårtorna var jättefina i alla fall och visst är det skönare med något eget blir nog bra när det är färdigbyggt. Många kramar till dig och familjen från Janet

http://janet65.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Carl - 7 maj 2018 11:58

  Det är allt för sällan som jag skriver nu. Har helt kommit av mig men här kommer några bilder. Mormor och morfar har varit här och hälsar på. Veckan gick fort och var trevlig. Jag var hemma från skolan i två dagar och en dag var det helgdag och...

Av Carl - 26 mars 2018 10:00

  I fredags sov både Oliver och hans bror Elliot över hos mig. Elliot har länge velat sova hos mig men det är bara Oliver som gjort det tidigare. Vi blandade olika Fantasmaker och drack det till middag. Vi sprang runt och busade, spelade och stann...

Av Carl - 16 mars 2018 13:00

  Jag jobbar extra som trädgårdsmästare hemma på tomten. Det är slitigt jobb måste jag säga men  jag behöver lite fickpengar. Än så länge rensar jag mest ogräs. Kanske om ett tag ska jag börja klippa i buskarna. Man måste passa sig noga för våra s...

Av Carl - 2 mars 2018 17:30

  En dag på skolan firade vi friheten. Vi hade tränat innan som ni förstår. Det var en mycket vacker dag på många sätt. Att leva i frihet är inget alla tar för givet.    Vi, eller rättare sagt skolan hade köpt några duvor som vi släppte ut i ...

Av Carl - 19 februari 2018 12:00

  Chica, våran fina speciella vackra hund. Världens snällaste men hon har så dåligt självförtroende när vi är ute bland folk, bilar och andra hundar. Alla är farliga tills dom har bevisat för henne att dom inte är elaka. I parken finns en hundgård...

Presentation

Fråga mig

30 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards