Alla inlägg den 14 september 2009

Av Carl - 14 september 2009 13:24

gungar i Svall   gungar  

Gungeligung, titt ut!!! Tänk att jag har missat att det är så kuuuul att gunga! Jag har provat några gånger förut men det har inte varit min grej. Nu tycker jag att det är super roligt! Det finns en lekpark 2 min från huset och dit vill jag gå varje dag. Minst en gång om dagen skrämmer jag mormors katt Blossum. Jag ställer mig så nära katten som möjligt, ungefär en meter och säger: PCHJ! och slår med handen åt kattens håll och då blir katten så rädd och säger: MJA! och skyndar iväg till ett annat rum. Jag har aldrig slagit katten för det får man inte göra men skoja lite kan man ju få göra. I dag mixtrade jag med tv:n i köket och sedan gick det inte att få igång den. Mormor fick komma och trycka på många knappar och sedan gick den igång. Mormor börjar se lite trött ut men jag vet att jag är hennes ögonsten och att hon tycker om mig mest i hela världen!

PCHJ kramar från Carl

Presentation

Fråga mig

30 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4 5
6
7
8
9
10 11
12
13
14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards