Direktlänk till inlägg 26 november 2010

Bad/buspojkar

Av Carl - 26 november 2010 06:08

              bb00c476954cef4101a55f5.jpg/version-c4ca4238a0b923820dcc509a6f75849b/">      Pappa och jag tog ett härligt dopp i poolen. Mycket härligt! Det är tuffare att bada utan armpuffar och simring därför gör jag det. Vattnet svalkar härligt och det är så spännande!


För några kvällar sedan var vi på ett snabbmatställe som serverar Buritos mm. Jag skrattade och var på bra humör. En amerikansk tant sa åt mig att dämpa mig. Pappa sa att hon kan inte begära att andra ska vara tyst när hon själv var så högljud. Liten diskution uppstod. Tanten sa att pappa måste kontrollera mig annars kommer jag att växa upp och bli som honom! Så kan det gå.

Kram från Carl

 
 
farmor

farmor

27 november 2010 17:34

Otroligt att se er i polen,när det här är_9 och
massor av snö,som ligger kvar,även här i Stckholm.
I morgon är det 1Advent,stjärnan och adventljusstaken är uppsatta och jag har tänt dem
ikväll,det är så vackert i mörkret.Brasan sprakar
i öppna spisen och ger skön värme.
Pussokram Från Farmor

http://carlisurin

 
Ingen bild

Storasyster

30 november 2010 17:48

Hej Carl!
Vad mysigtni ser ut att ha, önskar att jag också fick vara med er och mysa och busa. Du låter mamma vara med också va?! Här hemma är det svinkallt rent ut sagt och jag bara jobbar och jobbar. Puss o kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Carl - 7 maj 2018 11:58

  Det är allt för sällan som jag skriver nu. Har helt kommit av mig men här kommer några bilder. Mormor och morfar har varit här och hälsar på. Veckan gick fort och var trevlig. Jag var hemma från skolan i två dagar och en dag var det helgdag och...

Av Carl - 26 mars 2018 10:00

  I fredags sov både Oliver och hans bror Elliot över hos mig. Elliot har länge velat sova hos mig men det är bara Oliver som gjort det tidigare. Vi blandade olika Fantasmaker och drack det till middag. Vi sprang runt och busade, spelade och stann...

Av Carl - 16 mars 2018 13:00

  Jag jobbar extra som trädgårdsmästare hemma på tomten. Det är slitigt jobb måste jag säga men  jag behöver lite fickpengar. Än så länge rensar jag mest ogräs. Kanske om ett tag ska jag börja klippa i buskarna. Man måste passa sig noga för våra s...

Av Carl - 2 mars 2018 17:30

  En dag på skolan firade vi friheten. Vi hade tränat innan som ni förstår. Det var en mycket vacker dag på många sätt. Att leva i frihet är inget alla tar för givet.    Vi, eller rättare sagt skolan hade köpt några duvor som vi släppte ut i ...

Av Carl - 19 februari 2018 12:00

  Chica, våran fina speciella vackra hund. Världens snällaste men hon har så dåligt självförtroende när vi är ute bland folk, bilar och andra hundar. Alla är farliga tills dom har bevisat för henne att dom inte är elaka. I parken finns en hundgård...

Presentation

Fråga mig

30 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards