Alla inlägg den 16 december 2010

Av Carl - 16 december 2010 18:00

     Min kostym är färdig och jag drar iväg på semester nu. Jag ska inte resa i min nya kostym för jag vill att den ska vara fin till kryssningen. Ser ni att jag har två olika slipsar? En med jultomtar på som jag har haft tidigare och en ny som jag köpte hos skräddaren. Ni må tro att det var varmt att posera i kostymen i 34 graders värme. Men vad gör man inte för mamma och hennes kamera...

I kväll kl 18.50 avgår vårt plan till Sydney och på fredagsmorgon landar vi i Sydney. På eftermiddagen ska vi åka iväg på kryssningen och efter två veckor är vi tillbaka i Sydney igen. Det kommer att bli svårt för mig att skriva så mycket som jag har gjort men jag ska försöka få iväg en blogg ibland. Jag hoppas att alla ni där hemma kommer att ha det så bra. Farmor ska till Spanien och gammelfaster Anita ska till London och sedan ska hon åka på en överraskningsresa. Mormor och morfar ska vara hemma för dom ska ut och resa senare. Vad ska ni andra göra?

Kram från Carl 

Av Carl - 16 december 2010 13:30

   Så här stilig blev jag när frisören var färdig. Kan ni tänka er att jag satt helt stilla hela klippningen. Det tog 15 min att klippa igenom mitt hår och det kostade 100 bath (24 kr) Det var första gången jag klippte håret och jag blev mycket nöjd med min nya frisyr.   Här ser ni hur koncentrerad jag är under klippningen. Det gäller att vara med så att det inte blir fel, det har mamma sagt. Jag vill ju vara fin när jag ska ut på kryssningen. 

Kram från Carl

Presentation

Fråga mig

30 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30 31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards