Alla inlägg den 8 oktober 2011

Av Carl - 8 oktober 2011 04:45

Bat och Wat kom och hälsade på mig. Jag blev så glad och visade dom alla mina leksaker.(som dom sett så många gånger förut) När Bat och Wat sa att dom skulle åka så sa jag: bjuda på popcorn! Jag sprang till soffan där mamma satt och puttade upp henne i riktning mot köket. Väl framme i köket tog jag fram en påse med popcorn och bad mamma stoppa påsen i micron. Jag vet precis hur man gör men det är inte så lätt i alla fall. Efter bara några minuter kunde jag ställa fram en stor skål med varma och goda popcorn. Jag öppnade kylen och tog fram dricka också. Sedan satt vi på golvet och mumsade och pratade. Bat och Wat på thai och jag på svenska.   Efter popcorn stunden ville jag titta på film. Jag valde ut en bra film och Bat hjälpte mig med dvd:n   Jag tog på mig hörlurarna och började titta.  Fantastiskt bra film. Wat och Bat tog med sig vår tvätt, sa hej då och åkte. Dom lovade båda två att vi snart ses igen.

Kram från Carl

Presentation

Fråga mig

30 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards