Alla inlägg den 6 december 2011

Av Carl - 6 december 2011 07:30

En morgon när jag tog med mig min skolväska och skulle åka till skolan och som vanligt gick ut till bilen på parkeringen, fick jag se något galet. Städpersonalen hade på morgonen hittat en död råtta någonstanns utanför lägenhetsområdet. Titta om du törs    

Det här måste vara den största råttan på hela jorden! Städpersonalen sa att det säkert var en katt som dödat råttan men med tanke på att råttan var stor som en liten katt så är jag inte så säker på det. Jag skulle vända på klacken och springa om jag stötte på den här besten levande. Hua, som man säger i norrland. Hoppas att du inte får mardrömmar nu. Jag har inte fått det men jag kommer aldrig att gå bakom soptunnorna iallfall. Inte för att jag brukar göra det men nu kommer jag aldrig att komma på tanken att göra det. Tänk om det sitter en sån här jätte och lurar där bakom och hoppar fram och biter mig i benet!

Kram från Carl

Presentation

Fråga mig

30 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards