Alla inlägg den 10 oktober 2012

Av Carl - 10 oktober 2012 17:28

 

Nu var det länge sedan jag satte in bilder och jag vet inte vart jag ska börja. En rolig grej som hänt här är att Svenska bageriet har bytt lokaler och öppnat mittemot sitt gamla ställe. Vi var där på invigningskvällen och frossade i goda svenska maträtter. Köttbullsmacka, köttfärspaj, gubbröra, kladdkaka och deras egna prinsessbakelse som ni kan se på bilden. Alla möjliga var där och stämningen var hög. Självklart var även damen från dokumentären 30 grader där. Vi fick med halva henne på bild.

 

Efter den här kvällen har vi sett henne lite överralt. Hon ser speciell ut så det är inga problem att känna igen henne. Dong följde med oss och han tycker om utländsk mat. Jag tror han mumsade på en paj och tog ett glas vin. Vi kommer att handla ofta på svenska bageriet, jag gillar kanelbullar och svenskt godis. Nu har vi fått tillbaka internet och livet blir lite lättare. Dessutom har vi mycket fint väder och jag badar varje dag. 

Kram från Carl

Presentation

Fråga mig

30 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards