Alla inlägg den 23 april 2012

Av Carl - 23 april 2012 16:45

 

Enda sedan jag ramlade och slog huvudet för en vecka sedan har jag varit enormt energilös. På torsdagen åkte jag till sjukhuset och röntgade huvudet i en stor apparat, Inget var fel, allt var som det skulle. Läkaren kunde inte svara på varför jag inte ville äta och varför jag sov så mycket. I går åkte jag till sjukhuset igen för jag blev inte bättre. Vill inte äta och orkar inte mycket. Ett blodprov togs och 4 av 22 värden var lite låga men inget fel hittades. Läkaren sa att det var inget att oroa sig för. Jag fick en penicillinkur med mig hem. Jag har inte börjat äta medicinen än för det kanske är onödigt. Jag är bara lite röd i halsen och hostar lite. Jag stannde hemma från skolan idag men faktiskt känner jag mig lite bättre nu. Åt lite lax till lunch och drack mjölk. Det ordnar snart till sig ska ni se. Att ta blodprov var allt utom roligt. Vi pratade innan att det skulle göra "lite" ont och att jag inte fick röra mig. Jag blev dessutom lovad en valfri leksak på leksaksavdelningen efter provet tagits. Jag bet ihop och var tyst men det tar tyvärr en stund att ta blodprov iallafall om man är en lite människa. På slutet rullade tårarna nerför mina kinder men jag satt stilla och skrek inte. Personalen klappade händerna efteråt för dom tyckte att jag varit så duktig. Jag valde en bilbana och 3 st bilar som kan tävla. En till mig, en till pappa och en till mamma. Det roliga är att just min bil vinner nästan varje gång.

Kram från Carl

Presentation

Fråga mig

30 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards