Alla inlägg den 25 december 2014

Av Carl - 25 december 2014 02:16

För några dagar sedan var jag och mamma i stan och handlade. Då köpte vi bla guldfärgade tomteluvor. I bilen hem funderade jag över Tomten och hur han har det. Alla önskar sig julklappar av honom men vad jag vet är det ingen som ger honom några klappar. Då kom jag på en kanon ide! Jag ska ge honom en julklapp! Jag fick hjälp att skriva till honom: 

 

Det är klart att tomten ska få en ny snygg tomteluva! På julafton var han här och hämtade luvan och skrev och tackade på baksidan av lappen. Han blev jätte glad skrev han. Min julafton var bra, jag är nöjd. På kvällen åkte vi tillsammans med Danne & Co till en restaurang i Kalim som heter Home & Kitchen. Där serverades ett helt fantastiskt julbord. Alla var mätta och glada när vi åkte därifrån. Jag hade på mig en ny skjorta som jag fick i julklapp. Den är svart med guldfluga

   

Det blev varmt på slutet av kvällen och jag var tvungen att ta av mig flugan och knäppa upp lite. I dag ska jag leka med mitt nya lego som jag fick av mormor & morfar. Hoppas ni också hade det trevligt. 

Kram från Carl

Presentation

Fråga mig

30 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards