Alla inlägg den 19 juni 2014

Av Carl - 19 juni 2014 12:09

I dag är det min allra sista dag på förskolan någonsin! Tänk att Max och jag aldrig mer kommer att åka dit tillsammans och busa ute på gården. Vi åkte till skolan i morse och med oss var Max hund och min räv. Har ni sett filmen: Micke & Molle? En hund och en räv som är kompisar? Mamma tycker vi påminner om dom två. 

 

Jag gav min 4 fröknar varsin liten present och Max gav dom choklad från Vaxholm. Tänk vilket tålamod förskolefröknar har! Dom är värda en present. I dag spöregnar det här och är 10 g varmt. Då gäller det att klä på sig ordentligt. Härom kvällen var jag ute på gräsmattan och lekte. Det var så kallt. Jag tog på mig både mössa och handskar. Dom andra killarna verkade inte frysa som jag gjorde, den ena hade shorts! 

 

Jag undrar om sommaren kommer tillbaka? Tänk om det blir såhär hela långa svenska sommaren! Jag tror inte det men säker kan man ju inte vara. Nu i eftermiddag ska vi köra upp till mormor & morfar. Hoppas det slutar regna. 

Önskar er alla en riktigt trevlig midsommar! 

Kram från Carl

 


Presentation

Fråga mig

30 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards