Direktlänk till inlägg 22 april 2015

Kid´s club!

Av Carl - 22 april 2015 05:26

Som ni vet har jag skolov nu och då gäller det att både hitta på roliga saker och att ta det lugnt så att krafterna är påfyllda när skolan börjar igen. Loek, Sasha, jag och min tremänning Leona har varit i Patong på kid´s club en hel dag. Det är så otroligt roligt att busa runt på denna stora kid´s club så det är svårt att breskriva hur kul det är. Föräldrar kan lämna sina barn där och vi blir inte utsläppta förrän föräldern kommer och hämtar en igen. Man kan beställa mat och dricka och även köpa roliga saker till födelsedagskalas där.

 

Leona och hennes mamma har nu åkt hem till Sverige igen. Kanske kommer dom tillbaka nästa säsong.   

Danne är här på semester och Ullis hade skickat med honom en påse med olika fina saker som jag fick. En stor lila diamant, 3 dinosarier, chokladkaka och lite annat smått & gott. Det var mycket snällt av Ullis att göra det. Jag och Carlson åkte till några vi känner som har en liten Chi wa wa, 3 månader gammal. Den påminner om Carlson men den är korthårig och kommer bli större än min lilla söta Carlson

 

Min Carlson som är så busig blev helt slut av denna lilla busunge som heter Snow. Han villa aldrig sluta busa. Här hemma jobbas det på och det senaste som hänt är att vi byggt en trappa bredvid vägen ner från villan

 

Nu blir det lättare att gå ut på promenad

Kram från Carl

 
 
farmor

farmor

22 april 2015 10:06

Det måste vara bra "jordmån"i Thailand,inte bara för växtligheten i naturen utan även för barn och ungdom.Du och din kompis är båda långa och Leona har blivi så stor,känner knappt igen henne.Hon tog visst med sommaren från T.,för både i går och idag är här ett underbart väder,behövs verkligen.
Det är så roligt att höra ifrån dej och de dina.Tack för det.
Kram från din Farmor

http://carlisurin

 
Ingen bild

Anita

22 april 2015 17:21

Carl, du hinner verkligen med mycket på ditt lov. Hoppas du har samlat en massa energi nu till de sista veckorna i skolan. Här kommer våren med stormsteg, så det ska vara riktigt grönt och fint då du kommer hem till Rindö. Ser verkligen fram mot att snart få träffa er alla. Stor kram på dig och de dina!!!

 
Ingen bild

mormor

27 april 2015 08:41

Hej Carl.
Jag drömde om dig i natt. Du kom och överraskade, du hade en röd jacka, svarta byxor. Du kommer nog snart. Morfar och jag längtar så. Morfar har åkt till Bergeforsen idag för att fiska lax. Nisse deltar också.
När slutar skolan, karaten och simträningen? För du vill väl inte missa avslutningen på dessa verksamheter. Det brukar vara skoj på examensdagen. Ha det så gott och hälsa mamma och pappa. Ge Carlsson en kram från mig.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Carl - 7 maj 2018 11:58

  Det är allt för sällan som jag skriver nu. Har helt kommit av mig men här kommer några bilder. Mormor och morfar har varit här och hälsar på. Veckan gick fort och var trevlig. Jag var hemma från skolan i två dagar och en dag var det helgdag och...

Av Carl - 26 mars 2018 10:00

  I fredags sov både Oliver och hans bror Elliot över hos mig. Elliot har länge velat sova hos mig men det är bara Oliver som gjort det tidigare. Vi blandade olika Fantasmaker och drack det till middag. Vi sprang runt och busade, spelade och stann...

Av Carl - 16 mars 2018 13:00

  Jag jobbar extra som trädgårdsmästare hemma på tomten. Det är slitigt jobb måste jag säga men  jag behöver lite fickpengar. Än så länge rensar jag mest ogräs. Kanske om ett tag ska jag börja klippa i buskarna. Man måste passa sig noga för våra s...

Av Carl - 2 mars 2018 17:30

  En dag på skolan firade vi friheten. Vi hade tränat innan som ni förstår. Det var en mycket vacker dag på många sätt. Att leva i frihet är inget alla tar för givet.    Vi, eller rättare sagt skolan hade köpt några duvor som vi släppte ut i ...

Av Carl - 19 februari 2018 12:00

  Chica, våran fina speciella vackra hund. Världens snällaste men hon har så dåligt självförtroende när vi är ute bland folk, bilar och andra hundar. Alla är farliga tills dom har bevisat för henne att dom inte är elaka. I parken finns en hundgård...

Presentation

Fråga mig

30 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards