Alla inlägg den 16 mars 2015

Av Carl - 16 mars 2015 07:46

 

Grattis på födelsedagen faster Anita! I dag är det din dag, hela långa dagen! Vi grattar och hurrar hela vägen från Phuket till dig. Vi önskar dig en bra dag

 

I dag är det måndag och det var segt att kliva upp i morse. Mamma, pappa, våra besökare och 2 andra var på Taste igår och åt. Jag hade svårt att bestämma mig om jag skulle följa med ner på Surin beach eller stanna hemma. Tillslut valde jag att stanna hemma. Dom blev inte så sen för våra vänner har 2 småkillar som vill gå och lägga sig på kvällen, men lite senare än vanligt blev det. Jag ville absolut inte sova innan dom kom hem och då blir man lite sömnig på morgonen. Jag har dessutom simträning efter skolan men det är bara uppfriskande med ett dopp. Här hemma går det framåt med villan. Takterassen är färdig och på måndag kommer 6 statyer som mamma beställt. Nu är det lite små jobb kvar sedan kommer fotografen hit och tar foton. Tiden bara rusar iväg, snart är det april redan. 

 

Jag önskar er en bra vecka

Kram till födelsedagsbarnet och till er andra från Carl

Presentation

Fråga mig

30 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards