Alla inlägg den 23 oktober 2016

Av Carl - 23 oktober 2016 13:16

 

Här ser ni mig och pappa i Barcelona. Vi tog en taxi från flygplatsen in till stan och åt lunch. Vi åt något helt fantastiskt gott, nämligen Monkfish. Det är en helt otrolig ful fisk men som smakar gudomligt gott. Det är första gången vi äter det men inte sista gången. Det smakar som en blandning mellan fisk och hummer. Efter lunchen var det dags att flyga vidare till Doah och sedan till Phuket

 

När vi äntligen kom hem / fram fick jag det jag längtat så innerligt efter, nämligen Chicken and sticky rice. Jag är så glad att vara tillbaka och trivs som fisken i vattnet 

 

Jag och Was hängde i bion och spelade och sedan gick jag till gymet och tränade lite

 

I dag hade mamma beställt massage och efter henne fick jag en fantastisk fotmassage. Jag blev så avslappnad och njöt som bara den. Det regnade lite och det var inte så varmt som det vanligtvis brukar vara. Alla är så glada att se oss och jag har bestämt mig för att stanna här. 😆(Jag vet att det inte blir så men jag säger så i alla fall)

Kram från Carl 

Presentation

Fråga mig

30 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards