Alla inlägg den 23 juli 2017

Av Carl - 23 juli 2017 11:45

   

Jag provade måla mig som någon jag sett på Youtube och jag tyckte det blev rätt coolt. Färgen satt rätt bra och var svår att få bort. Dagen efter på min karateträning syntes lite men jag kunde inte förklara för min tränare var det var eftersom han inte pratar så myckt engelska. Det var en ny kille i min grupp och han var jätte jobbig. Han fäktade runt och jag blev irriterad på honom. Hoppas han bara är här över sommaren. Oliver och Elliot har åkte iväg för över en vecka sedan och kommer tillbaka mitten på augusti. Vi tog ett kort på varandra på karaten kvällen innan dom åkte. Nu på sommaren när det är så varmt behöver man inte ha träningsjackan på sig, som tur är. På sommaren träffar man många som man inte träffar så ofta resten av året, men kompisarna åker iväg och dom träffar man istället inte. Vi är själva i huset nu och det är väldigt lugnt. Sista besökaren åkte igår. Eventuellt ska pappas kompis och han dotter flytta in ett tag för han äger sin lägenhet tillsammans med sin bror och han+familj är här nu. Dom har egen bil och fullt upp med annat så det blir nog lugnt. I kväll ska vi äta ugnsbakad falukorv som vi köpt på IKEA. Pappa minns att min mormor gjorde den rätten med lite senap och krossade tomater. 

 

Kram från Carl 


Presentation

Fråga mig

30 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards