Direktlänk till inlägg 18 juni 2009

Jag fick en MC

Av Carl - 18 juni 2009 21:22

Som ni ser packade jag för fullt i morse och skyndade mig i väg med bilen mot norrland för att fira midsommar hos mormor och morfar. På morgonen varnade dom på TV:n att det skulle bli trafik kaos i Stockholm så vi fick bråttom att komma i väg. Innan vi lämnade Stockholm stannade vi till som snabbast hos farmor och sa glad midsommar. Väl framme hos mormor och morfar blev jag firad för att jag har fyllt 1 år. Vi åt middag och äppelkaka med kardemumma grädde till efterrätt. Efter middagen fick jag födelsedagspresenter! En hel låda med spel, två cd skivor, böcker och en uppblåsbar pool. Jag blev jätte glad för mina presenter och blev så förvånad när mofar kom in med en motorcykel! Jag fick en blå stor motorcykel som har en gaspedal och en back. Det finns två knappar på motorcykeln, den ena låter som en siren när man trycker på den och den andra spelar en disco låt.

Nu är det sent och jag måste sova

Kram Carl

 
 
Mita

Mita

19 juni 2009 06:18

Jag får önska er en trevlig midsommar med god mat och dryck!

http://rocotopeppers.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Gammelfaster

19 juni 2009 09:28

En riktigt glad midsommar på er alla önskar vi från Kummelnäs

 
farmor

farmor

19 juni 2009 12:17

Fantastiskt Carl vilken fin motorcykel du har fått av morfar,grattis!Det dröjer nog inte länge förrän du kan gasa tuta o köra du ser så beslutsam ut.Fortsätt och ha det riktigt bra och hälsa så gott till alla.Stor kram från Farmor

http://carlisurin

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Carl - 7 maj 2018 11:58

  Det är allt för sällan som jag skriver nu. Har helt kommit av mig men här kommer några bilder. Mormor och morfar har varit här och hälsar på. Veckan gick fort och var trevlig. Jag var hemma från skolan i två dagar och en dag var det helgdag och...

Av Carl - 26 mars 2018 10:00

  I fredags sov både Oliver och hans bror Elliot över hos mig. Elliot har länge velat sova hos mig men det är bara Oliver som gjort det tidigare. Vi blandade olika Fantasmaker och drack det till middag. Vi sprang runt och busade, spelade och stann...

Av Carl - 16 mars 2018 13:00

  Jag jobbar extra som trädgårdsmästare hemma på tomten. Det är slitigt jobb måste jag säga men  jag behöver lite fickpengar. Än så länge rensar jag mest ogräs. Kanske om ett tag ska jag börja klippa i buskarna. Man måste passa sig noga för våra s...

Av Carl - 2 mars 2018 17:30

  En dag på skolan firade vi friheten. Vi hade tränat innan som ni förstår. Det var en mycket vacker dag på många sätt. Att leva i frihet är inget alla tar för givet.    Vi, eller rättare sagt skolan hade köpt några duvor som vi släppte ut i ...

Av Carl - 19 februari 2018 12:00

  Chica, våran fina speciella vackra hund. Världens snällaste men hon har så dåligt självförtroende när vi är ute bland folk, bilar och andra hundar. Alla är farliga tills dom har bevisat för henne att dom inte är elaka. I parken finns en hundgård...

Presentation

Fråga mig

30 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13
14
15 16 17 18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards