Direktlänk till inlägg 21 mars 2015

Besök från Stockholm

Av Carl - 21 mars 2015 12:22

 

vi har besök av en familj från Stockholm. Här ovan ser ni mig och Oscar. Oscar är 2 år och tycker om att hänga med och efter mig. Han säger mamma hela dagarna. Min mamma berättade för mig att jag var likadan när jag var 2 år. Jag sa mamma hela tiden och hängde efter de äldre barnen. Det minns jag inte. Jag gillar Oscar trots att han bara är 2 år. Na's tjejer är jätte gulliga och ser efter honom när hans föräldrar äter. 


 

här är Oscars föräldrar. Lillebror Lucas kom inte med på bild den här gången. Han är en liten bebis och sover mest. Tiden går som vanligt fort och på torsdag kväll åker dom hem till Stockholm igen. Min skola slutar 26/6 men fullt så länge ska vi inte stanna här. Mitten på juni åker vi nog. Vi har mycket att göra innan vi åker hem. 

 

Kram från Carl 

 
 
Kaela

Kaela

22 mars 2015 10:08

Han ser verkligen imponerad ut din lille kompis. Och undra på det. Få hänga med stora fina killen Carl!
Kram!

http://kaela.bloggplatsen.se

 
farmor

farmor

23 mars 2015 10:17

Nu är både födelsedagsfirandet och vårvädret slut.Snöblandat regn och hård kall vind,då är det skönt att vara inomhus.Jag njuter av alla vackra blommor jag fått och läser alla grattishälsningar på Facebook.Känner mej så ihågkommen.
Kram/Farmor

http://carlisurin

 
Ingen bild

mormor

23 mars 2015 19:59

Vilka söta gossar! Man kan tro att ni är bröder.
Det var inte så länge sen du också var 2 år, tiden går så fort.

Kram

 
farmor

farmor

25 mars 2015 09:19

Jag förstår att ni stannar lite längre i år när ni har så fint och bra boende och säkert en hel del att pyssla med.
Här är det rena aprilvädret nu,ena dagen olik den andra,men det är väl så det skall vara den här årstiden.Kram/farmor

http://carlisurin

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Carl - 7 maj 2018 11:58

  Det är allt för sällan som jag skriver nu. Har helt kommit av mig men här kommer några bilder. Mormor och morfar har varit här och hälsar på. Veckan gick fort och var trevlig. Jag var hemma från skolan i två dagar och en dag var det helgdag och...

Av Carl - 26 mars 2018 10:00

  I fredags sov både Oliver och hans bror Elliot över hos mig. Elliot har länge velat sova hos mig men det är bara Oliver som gjort det tidigare. Vi blandade olika Fantasmaker och drack det till middag. Vi sprang runt och busade, spelade och stann...

Av Carl - 16 mars 2018 13:00

  Jag jobbar extra som trädgårdsmästare hemma på tomten. Det är slitigt jobb måste jag säga men  jag behöver lite fickpengar. Än så länge rensar jag mest ogräs. Kanske om ett tag ska jag börja klippa i buskarna. Man måste passa sig noga för våra s...

Av Carl - 2 mars 2018 17:30

  En dag på skolan firade vi friheten. Vi hade tränat innan som ni förstår. Det var en mycket vacker dag på många sätt. Att leva i frihet är inget alla tar för givet.    Vi, eller rättare sagt skolan hade köpt några duvor som vi släppte ut i ...

Av Carl - 19 februari 2018 12:00

  Chica, våran fina speciella vackra hund. Världens snällaste men hon har så dåligt självförtroende när vi är ute bland folk, bilar och andra hundar. Alla är farliga tills dom har bevisat för henne att dom inte är elaka. I parken finns en hundgård...

Presentation

Fråga mig

30 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards