Alla inlägg den 4 april 2016

Av Carl - 4 april 2016 09:15

 

Så här trött var jag i morse. Soffan har inte kommit än men jag somnade gott i pappas kontorsstol 

     

Vaknade glad som alltid


 

Vi hittade två annorlunda, fina och roliga blommor som mormor får på sin födelsedag ( på bild alltså)


 



kolla, jag kan flyga!

 

Grattis snälla mormor på din födelsedag idag 4/4! Vi säger hurra, hurra, hurraaaaa! Och önskar dig en fin dag idag på din födelsedag. Hörde att du ska äta födelsedagslunch på restaurang och att morfar får vara hemma med lill valpen. Hoppas du får något riktigt gott. Skolan börjar idag och vi tittade på schemat för april, inte en enda ledig dag på hela månaden. Känns lite tröttsamt men på onsdag kommer min gudmor Sara och hela familjen och hälsar på. Dom har hyrt en lägenhet i Illetas och vi ska ses efter skolan så ofta vi kan. Jag har några bilder som jag gillar och som jag tycker passar idag, hoppas ni också gillar dem

 

kram från Carl  

Presentation

Fråga mig

30 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards