Alla inlägg den 18 september 2011

Av Carl - 18 september 2011 09:50

Jag vill tacka min kära mormor & morfar för min fina sommar. Många fina och roliga minnen tar jag med mig både till Thailand och i livet. Det spelades musik på tv:n igår kväll och då frågade mamma om jag ville dansa. Då sa jag att det är inte riktig musik. Jag vill ju bara dansa till musiken som mormor och morfar spelade. Sista kvällen innan vi åkte till Stockholm drog jag ihop hela gänget: mamma, pappa, mormor och morfar och sa: alla ska dansa tillsammans. Jag pratar om er och säger att det är dags att åka hem nu, till mojmoj och moffa.    Jag vet att jag kan vara lite busig och full av energi men ni ska veta att detta är bara början. Ju större jag blir desto busigare tänkte jag bli.  Men oftast är jag ju en ängel. Snäll & gullig! Man ska tänka framåt och positivt, tiden går fort och vips är jag tillbaka och bjuder upp till dans! 

Pussar & kramar från Carl

Presentation

Fråga mig

30 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards