Alla inlägg den 26 december 2012

Av Carl - 26 december 2012 05:06

 

Pappa ropade på mig och sa att någon hade svichat förbi men pappa han inte se vem det var. När jag gick in så låg det fullt med julklappar under granen! Det var alltså Tomten själv som hade varit hos oss. (Det fanns ingen tomtedräkt i stor storlek att köpa...) Jag öppnade alla julklappar i snabb takt och var jätte glad. På kvällen var vi på restaurang Taste och åt super gott. Så här fin var jag då.

 

Silver fluga, vit skjorta och väst. Inte illa, Michaela sa att jag var snyggaste killen på hela stället. Arsenia var också med, hon åt tonfisk file´, jag åt lax, några åt lamm. Allt var mycket bra. Carlsson var också med, han åt upp det jag inte orkade. Carlsson hade på sig en liten tröja och låg för det mesta i mitt knä. En tjej i vårt sällskap visste inte att Carlsson var en riktig hund utan trodde att jag hade tagit med ett gosedjur hemmifrån. Hon blev mycket förvånad när han rörde på sig! Ha ha

Så var min julafton, hur var din? 

Julkramar från Carl

Presentation

Fråga mig

30 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards