Alla inlägg den 15 december 2016

Av Carl - 15 december 2016 18:52

 

I morgon är jag bjuden på Eric´s party. Vi ska bowla och fira hans födelsedag. Förra året blev jag inte bjuden och jag blev både besviken, ledsen och förvånad eftersom de andra killarna i klassen blev bjuden. Vi pratade hit och dit om Eric skulle bjudas på min b-party och tillslut enades vi om att bjuda honom. Vilken tur, eftersom jag är bjuden i år! Det ska bli så super kul att bowla med mina vänner.

 

Vi fick i läxa att skriva om delfiner. Alla i min klass skrev fakta om dessa fantastiska djur. Hur gamla dom kan bli, vad dom äter, varför dom hoppar upp och ner i vattnet osv osv. Jag valde att skriva en sann historia om delfiner. Min fröken blev så glad när hon fick läsa något annat än fakta. 

 

Jag fick guldstjärnan och min presentation blev uppläst för klassen. Kul när man lyckas! Nu är det inte många dagar kvar tills julovet! Jag längtar så mycket!

Kram från Carl



Presentation

Fråga mig

30 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards