Alla inlägg den 22 december 2016

Av Carl - 22 december 2016 12:25

 

Nu har vi varit i Stockholm sedan torsdagskväll. Vi har hunnit med en hel del. Vi har bl.a hälsat på farmor. Vi åt lunch tillsammans och farmor fick en liten julklapp av mig och jag fick en fin julklapp och födelsedagspresent av henne. Farmor var fin i sin nya rosa morgonrock. Vi hinner kanske förhoppningsvis ses den 27:e innan när vi kommer till Stockholm igen. Nu ska vi åka upp till Sundsvall och bo hos mormor och morfar. Jag ska klä julgranen det första jag gör. 

 

Vi har haft lilla julafton hos Melina & Jacob. Där var även Max och Sophie & Co. Vi åt gott och vi barn fick julappar som vi öppnade. Jag fick ett bla ett spel som jag verkligen önskat mig. 

 

Nu ska vi ut på stan en kort sväng och sedan börja den långa resan norr ut. 

 

Här i Sverige är det tort och kallt. Så tort att både mamma och jag blödde näsblod i morse. Jag har tur för jag fick en täckjacka och täckbyxor av faster Anita i tidig julklapp som jag har på mig så fort jag går ut. 

kram från Carl 

Presentation

Fråga mig

30 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards