Alla inlägg den 19 december 2016

Av Carl - 19 december 2016 09:00

 

Jag åkte till stan med pappa och klippte mig så att jag skulle vara fin till vår skolfest och julen. Jag blev nöjd med min nya frisyr och vi gick sedan till McDonalds och åt hamburgare. 

   

Vad tycker ni om min nya frisyr? Pappa är noga med att det ska vara lite längre än en kort frisyr. 

 

På julfesten på skolan hade jag på mig min röda slipps och min nya väst som jag sydde upp i Thailand. Min gamla, lilla, blå jul slipps gav jag till Oliver. Jag vill ha en stor slipps för stora killar. Jag tyckte själv att jag var riktigt fin. På vår julfest på skolan fick vi klä oss som vi ville men gärna med jultema. 

 

Glömde skriva att jag hade på mig mina nya skor också. Hela dagen hade jag på mig dem UTAN att få skavsår. Jag har ingen aning om hur jag ska klä mig i Sverige. Det är kallt men ingen snö. Undrar om man har långkalsonger? Vi ska börja med att hälsa på farmor sedan hem till Melina och sedan upp till mormor och morfar. 

Kram från Carl



Presentation

Fråga mig

30 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards