Alla inlägg den 8 mars 2010

Av Carl - 8 mars 2010 04:27

    

Kolla så modig jag har blivit! Nu vågar jag hoppa från kanten ner till någon som tar emot mig i vattnet. När jag var liten var jag en badkruka men nu är jag som en fisk i vattnet. När vi bodde på hotellet badade vi sällan i poolen men nu badar vi varje dag. På bilderna i dag badar jag med Jakob. När Jakob lyfte upp mig i luften tjöt jag av skratt och det pirrade i magen. Det är så kul när Jakob och Melina busar med mig. Jag älskar att skratta! Jag springer bredvid poolen och säger: bada, bada, bada. Jag tycker mer om att bada i badkar än att duscha också. När mamma säger att nu ska vi duscha, då säger jag: bada, bada.    

Jag kan även säga mommo och fammoj. Morfar övar jag fortfarande på att säga. När jag ska säga morfar så blir det moppa men snart kan jag även säga morfar eller kanske blir det moffa. Jag övar varje dag på att prata men det tar lite tid att komma igång men jag förstår allt.

Nu ska jag bada, bada!

Kram från Carl 

Presentation

Fråga mig

30 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13 14
15 16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards