Alla inlägg den 31 mars 2010

Av Carl - 31 mars 2010 16:00

             I söndags var jag på äventyr, må ni tro. Karolina, mamma och pappa åkte till Indigo pearl och åt brunch och jag åkte hem till Na på campen. Det är spännande att vara på campen för det finns så mycket att göra och titta på. Utanför Na´s lilla krypin hänger ett stort ko horn och några fällor. Jag märkte inte ens när mamma & co drog iväg till brunchen. Na´s tjejer, hennes son, Na och jag träffade den ena av mina två katter. Den andra katten är spårlöst borta. Vi försökte fråga var den var med vi fick inget svar. Påkörd? Sprungit bort? Bor den någon annanstans? Ingen vet. Jag, Na och barnen gick ner till stranden och jag fick en riktigt fin solbränna. Mamma berättade senare att brunchen var var fantastisk god och att dom snart ska dit igen.

I morse åkte mamma och jag till flygplatsen och hämtade mormor, morfar och gammelfaster Anita. Alla följde med mig till skolan sen och lämnade mig där. I kväll har vi grillat och haft det trevligt.

Kram från Carl

Presentation

Fråga mig

30 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13 14
15 16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards